Home » FAQ

Veel gestelde vragen

Vragen
Met het aanvragen van een offerte bent u verzekerd van de scherpste prijs.
Bij ons kunt u makkelijk een offerte aanvragen door bij het gewenste product op de knop 'offerte' te klikken. Hierna vult u de gevraagde informatie in. Wij maken dan een passende offerte voor u.
U kunt uw logo en/of tekst naar ons toe mailen als deze voldoet aan de specificaties die u kunt vinden bij bestelinformatie. Deze bestanden kunt u mailen naar verkoop@houtenklompen.nl. Ook kunt u altijd contact opnemen voor vragen/uitleg, dit kunt u doen door te bellen naar: +31 (0) 344-745127
Een EPS bestand is een bestand dat is gemaakt in Adobe Illustrator of eenzelfde soort vector georiënteerd programma. Deze kunt u, wanneer u zelf niet in het bezit bent van dit bestand, bijvoorbeeld opvragen bij de drukker van uw briefpapier of andere drukopdrachten. Kunt u echter echt niet aan een EPS bestand komen van uw opdruk, dan kunnen wij deze eventueel, voor een klein bedrag, voor u maken.
PMS staat voor Pantone Matching System. Elke PMS kleur heeft een code, deze codes zijn een eenduidige afspraak tussen alle partijen in een ontwerp- en productieproces. Het aanleveren van de opdruk in deze kleuren is dus vereist om het ontwerp- en productieproces soepel te laten verlopen. Alle PMS kleuren kunt u vinden onder de kop Kleurenwaaier.
Wij sturen altijd een digitale drukproef per mail nadat de bestelling is geplaatst. De drukproef dient door de klant akkoord gegeven te worden voordat het drukproces wordt gestart. Een digitale drukproef is een voorbeeld van het drukwerk. Is dit naar wens dan geeft u dit aan en gaat het drukproces verder. Moet er iets aan veranderd worden, dan passen wij dit aan. Het drukproces gaat niet eerder verder dan wanneer de drukproef is goedgekeurd.
De gemiddelde levertijd is afhankelijk van het artikel dat u besteld. Wij laten altijd aan u weten wanneer wij verwachten dat u de bestelling binnen heeft. Wij houden van een uitdaging en proberen dus altijd het product zo snel mogelijk te leveren.
Dit is per productsoort verschillend, als u een order wilt wijzigen graag direct (telefonisch) contact opnemen met onze afdeling verkoop. Contact opnemen kan door te bellen naar: +31 (0) 344-745127
De prijzen op de site zijn exclusief BTW, het BTW percentage wat wij berekenen is 21%
U krijgt NA de levering een factuur, deze dient binnen 21 dagen te worden voldaan. De factuur sturen wij u toe via de mail, dit uit milieubewust oogpunt.
Bijna alle leveringen worden gedaan door DHL en worden bezorgd op werkdagen. Het is mogelijk om een datum voor aflevering af te spreken echter een tijdstip/dagdeel afspreken is helaas niet mogelijk. Bij uitzondering en eventueel tegen een geringe meerprijs kunnen artikelen per express worden geleverd, dit betekend op een afgesproken werkdag dag vóór 12.00 uur.
Bestellingen bestaande uit enkel onbedrukte producten kunnen direct afgerekend worden. Betalingen worden afgehandeld door een derde partij, middels een beveiligde verbinding.
Snel zoeken
U kunt zoeken op een onderwerp, een deelonderwerp en/of zinnen.